Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Effectief vergaderen doe je met deze tips Vergaderen kost tijd en kan zinloos aanvoelen. We verzamelden deze tips voor leidinggevenden waarmee vergaderingen effectiever en efficiënter worden.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Hoe kun je de samenwerking met collega’s verbeteren? Loopt de samenwerking met collega's stroef? Jammer, want dat gaat meestal ten koste van het werkplezier en het resultaat. Doe er wat aan met deze tips!
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Zo halen werknemer én werkgever het maximale uit het opleidingsbudget Nieuwe kennis en vaardigheden opdoen heeft voordelen voor zowel werkgevers als werknemers. We delen onze tips voor beide partijen.
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
Klant- & Servicegericht Werken
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
Afspraken maken met collega’s, zo doe je dat! Succesvol samenwerken met collega’s in een team of een project, dat vraagt om goede afspraken maken met elkaar en elkaar daaraan houden. Check hier hoe je dat doet!
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
10 tips voor effectief samenwerken in een team Hoe komt het dat het ene team soepeler samenwerkt dan het andere? En hoe kun je het verbeteren? Lees onze tips voor een effectieve samenwerking.
Toon meer items